11 Mart 2010 Perşembe

Çat burda, çat kapı arkasında :)

Tünaydın sevgili blogger ailesi,
Nasılsınız işallah? Epeydir yazamadım yine affola. İş bu zaman içerisinde yenilendim, güzel kararlar aldım, iyileştim, mis oldum :)
Efendiiim bana göre sabahın körü size göre öğlen vakti vakti niye yazıyorum peki? Nihayet bi netbook'um oldu. Sevgilim meclisten dışarı ama kendisine aşık oldum. Betty puf puf is in a relationship with Lgx130 efendim :)
Bütün tesisatı yenilemek gerekti tabi evde wireless olmadığı içün. Neyse efendim bir vesileyle onu da hallettik. Şimdilik buldumcuk şeklinde dolanıyorum. Emzik gibi ben nereye o oraya.
Kendimce bu güzel haberi paylaşasım geldi :)
Aklımda çok konu var, dolu dolu geleceğim efem kısmetse. :)
Ben az daha oynayayım şu emzikle.

2 yorum:

Acil dedi ki...

allah nazardan saklasın, hatta virüsten falanda korusun.

betty puf puf dedi ki...

amiiin efem, cümlemizinkini :)