5 Nisan 2009 Pazar

Gümaydıın :)


Günaydın blog camiamızın çok değerli nef'erleri!
Herkese kocaman bir günaydınnnnn :)

Efendim bu sabah adeta bir sevgi pıtırcığı, adeta bir yavru marul gibi uyanmamın sebebi hep özendiğim gibi kocaman bir kahvaltı sofrası hazırlayacak olmam.

Dün gece sevgilim bana bir jest yapıp gecenin bir yarısı irmik helvası kavurdu, irmik helvası eşliğinde lost'un 5. sezonunu yarıladık, öyle de delimsirek öyle de ruh hastası bir çiftiz.

Ben de ona iade i jest olarak bu sabah krepli mrepli kocaman bir kahvaltı hazırlayacağım.
Tabi bu jestler ve de iade i jestler neticesinde tahminim yakında 450 kilo olacağız ikimiz de. O küçük ayrıntıyı daha sonra konuşuruz :P

Aslında termosa çayı atıp bir piknik çantası hazırlayıp paşamı parka götürüp süpriz yapacaktım ve fakat sabahın köründe formula şeysi için uyandığından dolayı bu pek mümkün olmadı. Beyim diye demiyorum ne zaman süpriz yapacak olsam bir şekilde öğrendiği için bu sefer bu süprizi saklamaya gayret edeceğim.

Bana şans dileyin zira en son krebi 2 yıl önce falan yapmıştım. Durduk yere zehirlemeyeyim adamcağızımı :D

3 yorum:

Bilge'lik Yolcusu dedi ki...

Aman da aman benim pıtıcığım uyanmıış da kahvaltılar hazırlarmış da annesi de onu mıncırırmış ,ısırırmış da ....
hep böyle olman için ulu manituya dualar yolladım.
seni seviyorum, seninle mutlu olduğu ve seni mutlu ettiği için oğlumu da seviyorum.
Maşaallahhhhhhhhhh.....

¢ido$ dedi ki...

aman sabahlar olmasın =) enerji ve mutluluk saçan bir yazı olmuş bu, okurken kocaman gülümsedim. en kötü gününüz böyle olsun =))

Unknown dedi ki...

Minik kuş dünkü habertürk gazetesinin 20. sayfasının web günlüğünde senin blogundaki yazılarından biri yayınlanmış. dün haber veremedim.Tebrik ederim sevgilerimleeeeeee.