11 Kasım 2008 Salı

N'olur n'olur...


Veda yazılarını oldum bittim
sevemedim ben sevgilim.

Korkuyordum buraya gelirken biraz.
Birbirimize alışabilecek miyiz?
Birbirimizi sarabilecek miyiz?
Kavga edecek miyiz?
Kızacak mıyız?
Kırılacak mıyız?

Senin karasularına girdiğim ilk dakikadan beri başladı yaklaşık 10 yıllık tanışıklığımız.
Evet sanki on yıldır tanışıyoruz.

Sanki yıllardır alışık birbirine sarılıp yatmaya tenimiz.
Sanki sen bendin zaten, ben sendim de, Tanrı gizledi bu gerçeği bunca yıldır...

Ağlamamaya çalışıyorum evet aynı sana söz ver(e)mediğim gibi.
Çok zor hasret çok zor sevgilim.
Bu gece beni götürecek otobüse şimdiden sövmeye başladım ben.
Şimdiden başladı gözlerim buğulanmaya.



Eğer ağlarsam giderken, kızma emi...
Çok alıştım sana,
Çok seviyorum seni,
Çabuk gel gözümün nuru, n'olur...

Seni seviyorum...
Hoşçakal...

8 yorum:

Pretty Woman (Aka likeaprayer) dedi ki...

Ah bitanem geçecek zaman hem de su gibi geçecek sanki hiç gitmemiş gibi olacaksınız bi süre sonra...

Özledikçe Ezginin günlüğünün Olur Biter şarkısını dinler ;

O orda yıldızlara bakar dalar
Sen burda cigaranı yakar dalarsın...
İşte olur biter...

İsMurat dedi ki...

Her ayrılığın bir vuslatı vardır deyip beklemekten ve özlemekten gerisi yalan...

teletabi dedi ki...

Buraya, Sezen Hanımdan "Çocuklar gibi" ne de yakışır...

teletabi dedi ki...

Şimdi düşündüm de, yine Sezen Hanımdan "Kıran Kırana" da bu yazının fon müziği olabilir. Hatta olmalı. Bir defa Çocuklar gibi dinlenmeli okurken, diğerinde de Kıran Kırana..

Bettyinsoundtrack :))

betty puf puf dedi ki...

@ teletabi : ahh teletabi ahhh nasıl da ciğerimden vurdun beni o şarkılarla...
kahvaltı bahsindeki gibi, müthiş seçimler.
Ağlatıcak biraz ama olsun.
bettyinsoundtrack fikri süpermiş. Böyle bir liste yapabilirim aslında, ne dersin?

@ismurat: beklemekten başka ne çare var zaten, bir nevi sabır sınavı yaşıyoruz. vardır bir hayrı bakalım...

@ likem: o su gibi geçen zamandan bi tane bulsana bana :( geçmiyo ki istanbulda bu :( 22 saat 40 dakika oldu...bak geçmiyo işte...

teletabi dedi ki...

@betty puf puf
pek güzel olur. zaten ben herhangi bir duruma müzik katmayı pek severim. Bettyinsoundtrack i de severek takip ederim bu durumda. Ağlatacak demişsin lakin bir de şöyle düşünebilirsin;
Şu dünya üzerinde bu hissi alamayan, alamamış milyonlarca insan var.....Bahsettiğim his ağlamak değil, adı üzerinde "hissetmek" işte. anlatamadım ama anladın sen. eheeheh :)

Zenciörgüsu dedi ki...

Bu hoşçakal kelimesi çok üzüyor beni:(
Ulaaannnnn!acısız bi' aşk olmaz mı bu dünyadaa?
(bu arada "sataşma abla yorgun" un hastası oldum.)

betty puf puf dedi ki...

@nostatic : acısız aşk olmuyor galiba yahu, olsa bu kadar kıymetli olur muydu o da ayrı bir mevzu ama acısızını görmedim ben pek :)
sataşma kısmı için ayrıca teşekkürler :))