12 Ağustos 2010 Perşembe

Doktorların gergefleme etkisi

Merhaba okuyucu,
Nasılsınız işallah?
Efendim beni sorarsanız dün geceden beri gerim gerim gerilmekteyim. Bu sabah süper önemli bir doktor randevum var(yine). Gerilmemin sebebi ise bilirsiniz, bunca sene doktorlarla fazlasıyla samimi ve muhattap olunca ister istemez doktor der demez geriliyorum.

İşin aslı doktora gitmeyi hiç sevmem ben. Son noktaya kadar beklerim. O yüzden de töbe allahım çok töbe, genelde ambulansla gittim. Bu seferki başka. Bu seferki beni heyecanaımdan çatlacak denli mühim, bir o kadar da hayatım için güzel bir adım.

Benim için dua edin, hiç uyumadım heyecandan. Benim için dua edin emi...
Gelişmeleri bildireceğim, stay tune :)

2 yorum:

öykü dedi ki...

canım
bak burda senın ıcın ıyı dıleklerını gonderen bırısı var

ınsallah hıc uzulmeden sıkılmadan ıyı haberlerle doneceksın

beklıyorum gelısmelerı
sevgılerımle

yavuzy dedi ki...

ne yönde gelişmeler?