8 Nisan 2010 Perşembe

An itibariyle..


Of yemnederim şu halimi görseniz aşağı yukarı 6 dakika gülersiniz sanırım. Gayet klasik stil döşenmiş (bkz: kristal sallantılı avize),(bkz: oymalı kakmalı koltuklar) anneanne evi salonunda annem bir tarafta ben bir tarafta nette takılıyoruz.


Oymalı kakmalı tekli koltuğa kıçımı zor sığdırmam gerekirken teknik olarak, leblebi gibi sığdım bir de utanmadan kucağımda ufaklık, kaykılmış hilkat garibesi gibi yazıyorum.

Postları ya da yayınları takip eden dostlarım bilir ki bu saatleri çok seviyorum. Kendime döndüm yine, kulağımda da kendi sesim. ( Megalomanlık şeklinde durabilir uzaktan ama başka bir nedeni var kendimi dinlemenin ) Bu gecenin sonucu, ben çok düşündüğüme karar verdim. Başkalarına akışına bırak, gelişine vole bikbik derken kendim inanılmaz çok düşünüyorum. Pc olsam power supply'ım yanardı. O derece. Halbuki az düşünsemi az biraz da az konuşsam her şey ne kadar harika olacaktı.

Ayrıca yarın 18:00 için randevu aldım doktordan. Aslında bilmemkaç ay doluymuş ama araya hatırlı bir abinin adını koyunca yarına randevu alabildik şükürler olsun. Onun da gazıyla bugün keyiflendim acık.

Şimdilik böyle, gelişmelerle karşınızda oluciim caağnım.
Gülguğn sendeyiz.

Hiç yorum yok: