1 Temmuz 2009 Çarşamba

Işığın Ucundaki Tünel

Pazartesi gününden beri sürekli, elimde olmaksızın ölümü düşünüyorum.

Pazartesi öğlen civarları ciddi bir hipoglisemi atağı geçirdim. İçiniz bayılsın diye yazmıyorum. Yazmamın nedeni neden saplatısal biçimde ölümü düşünmemin sebebini anlatmak.


Kendime geldiğimde tek düşündüğüm şey "Böyle ölmek istemiyorum." idi. Sanki bunun toz pembesi varmış gibi :)


Kendini kaybetmek, kendi üzerinizdeki hakimiyeti yitirmek, insan denen varlık için çok tedirgin edici ve tabii ki bilinmezlik...
Tanrı hepimizin yardımcısı olsun.
O sırada prettyinpink yanımda olmasaydı, ilkyardım dersi almamış olsaydı, olsaydı, peki ya olmasaydı...

Bir yanım kuvvetle korunduğumu ve şanslı olduğumu biliyor. Endişe etmiyorum o yüzden.
Bir yanım sesimin tüm perdeleriyle kadere meydan okuyor, savaşıyor ha savaşıyor.
Bir yanım biliyor ki Tanrı'nın tüm melekleri beyaz değil, gerektiğinde pembe olanları da yolluyor.

Peki ya diğer yanım?
O da yazıp duruyor işte, serseri :)

7 yorum:

beenmaya dedi ki...

ölüm hepimizin kafasının bir yerinde olmalı aslında diye düşünürüm. ama geride çok daha geride...

serseri kız daha dur yapılacak çok iş var :)))

betty puf puf dedi ki...

Yukarıyla kontrat yapıcam, kazık çakıcam kısmetse beenmaya'cım :)))

öykü dedi ki...

Canım benım sakın
ölumu dusunmek yok..
rahatsızlıgın ıcın cok uzuldum cok gecmıs olsun ama
vazgecmek yok
benım bı arkadsım
2 senedır kanserle mucadele edıyor
yasadıklarını anlatsam
kımsenın ıcı kaldırmaz
ama hala hayata baglı
hala ıyılesıcem dıyebılıor
sen de ne olursun
cok zor olsa da yasadıkların
dusuncen ölum olmasın
aklına geldıkce kov onu hıc bı sekılde
dusuncelerınde yer verme

betty puf puf dedi ki...

Öykücüm, canımsın. Vazgeçmeme mücadelesi buz zaten. Hayata yapışma adeta. Arada sıreada gına gelip yazıyorum işte sadece :)
Ara sıra herkese olur, böyle bir düşmeler, böyle bir toprakta eşelenmeler. Ayağa kalkarım ben :)
Canımsın, merak etme, geçer.
Arkadaşına da çok geçmiş olsun, asıl zafer onun ki mücadele ediyor...

๑ ★ prettyinpink ★ ๑ dedi ki...

yavrııııım! allah oyle yaratmıs bizi iste bazen melek bazen manyak bazen kelek bazen kurban.. oyle yer degistire degistire takılıyoruz.

dusunme boyle seyler. uzakta olabilirim ama bu gelip seni oyum oyum oyamayacagım anlamına gelmez. muccccccccccccccccccck!

sufi dedi ki...

Herkese nasip olmaz meleklerle irtibata geçmek.Bence şanslı kullardansın.Pembe melek Allah seni seviyor demek olmasın?Geçmiş olsun canım sevgilerimizle.

betty puf puf dedi ki...

@pireti : aman be yavrım oyan sen ol, kabağın olayım ehheh

@sufi: Umarım dediğin gibidir, pek bir aramız pürüzlü zira bu ara :)
Çok teşekkür ederim, sevgiler bizden :)