10 Haziran 2009 Çarşamba

Yaz Geliyor...

Çocukluğumda ne çok severdim yaz mevsimini...

Kırmızı bir bikinim vardı, hayal meyal hatırlıyorum.
Yaz demek, deniz demekti.
Yaz demek tatil demekti.

Boğazlarımın, hani şu sürekli ağrıyan boğazlarımın bir üç ay kadar rahat vermesiydi.

İnsan geçen yılını arıyor diyorum da, benden büyükler azıcık kaş çatıyor, kızıyorlar.
Geçmişte yaşamıyorum elbette. Keşke meşke de demeyeceğim ama...
Özlüyorum yazı bir şenlik gibi iple çektiğim günleri.

Şimdi yaz demek,
Hatıralarımda kalan bir çınar gölgesine sığınmak sadece.
Ataköy, denizin dibi, kocaman bir çınar ağacı...
Okey oynayanların taş şıkırtısı, huzur...

Şimdi yaz demek, mazi sadece...
Denizi özledim ve kırmızı bikimi de...

3 yorum:

Buğra dedi ki...

Ben küçükken kış mevsiminden çok etkilenirdim. Çünkü çok soğuk ve de annem içime külotlu çorap gibi olan şeylerden giydirirdi[eheh]. Şimdi de yün içlik giymiyor muyum, giyiyorum. Ama soğuk daha az etkiliyor beni. Ben de mevsimleri umursamadan hayatımı sürdürebiliyorum. Daha iyi böyle yani :)

betty puf puf dedi ki...

Yün içliği tere tercih ederim hala :) Hoş bizde kilotlu çorap var, içlik er kişi işi ama :)

öykü dedi ki...

bazen anılarda cok guzel oluyor ..
onların ıcınde kendını bulmak yasamak tekrar..
kırmızı bı bıkınının getırdıklerı ıle o zamanları tekrardan yasamak