9 Mayıs 2009 Cumartesi

Mektubumu buldun mu?

Sevgili okuyucu,
Nasılsın, iyi misin?
[Attribüttü süt kardeş]


Sana [umuyorum ki yüzünü güldürecek ] havadislerim var.


Hep severdim ama aman aman bayıldığım bir kadın değildi Göksel.
Taaaa ki şu yenilesi yutulası, pamuklara sarılası albümü çıkarana kadar.


İlk olarak beni cezbeden albümdeki fotoğraflar. Bu kadar mı yansıtılabilir nostalji? Ayrıca ayrıca Göksel'in şu halinin annemin 20'li yaşlarının copy paste i olduğuna yemin edebilirim. Sanki annemin eski resimlerinden fotoşok yapmışlar! Eh bu da kadına sempatimi otomatik olarak arttırdı.

Albümde 12 şarkı var ve hepsi cover. Uzuuun zamandır dinlediğim en güzel coverler allah için.
Blogda müzik reklam ya da tavsiyesi yapmamışım yüzyıllardır, allah da beni davul etsin, zaten epeydir boşladım yazı yazmayı. Düşünün ki bu atıl halimden, bu sabahtan akşama bulmaca çözüp sızan bünyeyi sıyırıp yazı yazdırdı bu kadının albümü.

Tez vakitte edinmeniz, ve benimle aynı lezzeti almanız dileğiyle,
Sevgiler canlar :)

3 yorum:

Bızbız ve Bıtbıt Bir Hayat Hikayesi dedi ki...

gökselde zaten hep 70lerde kalmış trinity havası var :D

betty puf puf dedi ki...

Evet ilk albümden beri seziliyordu, şirin ama :)

buraneros dedi ki...

kesinlikle aynı fikirdeyim...aslında Göksel'in önceki albümlerinden yola çıkarak,o söyleyiş ve bu şarkılar ikilemine düşmüştüm açıkcası...Ama hakkatten cuk oturmuş herşey, tıpkı yazıdaki gibi:))