13 Mayıs 2009 Çarşamba

Dinlemeden edemiyorum!


Bir kere başlayınca insanın on kere, yüz kere dinleyesi geliyor. Kimi? Tabi ki Alexander Rybak'ı. Kendisi 2009 Eurovision Norveç temsilcisi.
Fairytale şarkısını duymadığınızı tahmin etmiyorum ama yine de yazmadan edemedim.

Evet İlkokul 3 ingilizcesiyle söylemiş [ ki çocukcağız da lise talebesi kadar :D ] , evet hoppidi hop hop tam bir eurovision şarkısı ama gel gör ki hakikaten güzel şarkı ya :)

Sezarın hakkı sezara, boş beleş milliyetçilik yaparak Hadise'yi ölümüne desteklemiyorum. Elbette oy moy atmayacağım Alexander'a tabii ama bu şarkı birinci olmazsa ben de bu eurovision işinden bir halt anlamıyorum demektir. Ya "ben demiştim" diyeceğim, ya da siz bana nanik yapacaksınız bakalım çok yakında göreceğiz :)))

8 yorum:

babegazelle dedi ki...

ben pek beğenmedim vokal yetersizliğine rağmen hadise diorum ama gene de bize yedirmezler birinciliği o zaman bu çocuk kazanabilir o zmn eet

betty puf puf dedi ki...

Bizim şarkımız aslında tam eurovision şarkısı ama Hadise çok yetersizdi yarı finalde. Nedense sesi çok kısıktı ve vokaller fazlaca bağırıyordu. Fazla çalışılmamış bir sahne şovu gibiydi ama yarı final için kendilerini kasmak istememiş de olabilirler.
Yine de favorim alexander tabii :)

Günay Doğan dedi ki...

Önce "Gökyüzünde Karpuz Kesen Kırgızlar"da dinledim, çok beğendim. Youtube'da defalarca dinledşm. Daha sonra senin bu yazını gördüm, bir de indireyim dedim. Şimdi sürekli dinliyorum. Süper!

Sevgiyle!

Günay Doğan dedi ki...

Sen demiştin... :)

betty puf puf dedi ki...

Ben demiştim demeyi sevmiyorum ama ... :))))

Loreathan dedi ki...

Bravo doğru tahmin, ödülünüz tebrik.^_^

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

katılıyorum biiir,
yeni template güzel olmuş ikiii!

betty puf puf dedi ki...

@loreathan : aldım kabul ettim, teşekkürler :)
@merope: canımsın bu kurbağaya aşık oldum görür görmez, çok sağol :)