14 Nisan 2009 Salı

Ödül Töreni


Efendim, canım anneciğim kızılkedi bana smart blogger ödülü vermiş. Çok da uzun olmayan bir zamanda blog dünyasına güzel katkıları oldu anneciğimin, aslında ödülü ben ona vermek isterdim ama o bana ve süt kardeşime vermiş. Yirim.

Şimdi ;yapılması gerekenlere bir bakalım.


1- Ödülü size veren kişinin linkini yazmalısınız.
http://bilgelikyolcusu.blogspot.com/

2- Ödül verdiğiniz kişileri yazmalısınız.

Benim smart ödüllerim ise sürekli takip ettiğim Tabulasomnia ve Tod or not Tod !
3- Bu ödüle layık gördüğünüz kişilere bunu bildireceksiniz.


Hemen gidip haber salayım da ödüllerini alsınlar :)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

aa ödüllendim. şahaney (:

tekeşşür ederim efem. incoming ödül.

betty puf puf dedi ki...

Nedmek efendim en bi smart sizi gördüm yakınımda :)
Güle güle harcayınz.

Tod or not Tod dedi ki...

Bebiiiim!! Yiriiiim!!!

betty puf puf dedi ki...

Güle güle kullan bebim :)