28 Mart 2009 Cumartesi

Mutluluk [MiM]

Sevgili süt kardeşim şaban bana mim atmış, yazmazsam ne olur? Günah olur!

Mutluluk üzerinde yazmaktan çok tadının çıkarılması gereken bir mevzu bence. Fazla yakalayamıyoruz çünkü.
Şimdi şöyle bir bakayım beni neler mutlu ediyor?


* Annem: Aynı kardişimin de yazdığı üzere annemle ilgili her halta hastayım. İyi ki bu kadından doğmuşum. Yıllar önce karra vermiştim bi kere hayatta en çok beni güldürme kapasitesi olan kadın. Kara yaslarda olsam da beni gülümsetebilen, kaşımın oynayışından halimi tavrımı bilen, olabilecek en saçma şeyi yapsam da arkamda olan, yeri gelince herkül gibi savunan kadın anacığım.
Hayatta olması, sağ ve sağlıklı olması en büyük mutluluğum.

* Sağlık: İnsanın yaşı geçtikçe öncelikleri farklılaşıyor. 30'a hızla yaklaştığım bu yıllarda en çok farkettiğim şey bu oldu. Sağlık, sağlıklı olmak, ağrınızın sızınızın olmaması en büyük mutluluklardan biri. Bunu yazarken yüzde yüz samimiyim ki zengin olmayı, o oolmayı, bu olmayı sağlıklı olmaya tercih ederim.

* Sevgili:[ yani sfenx.] Sevmek, sevilmek, birlikte eğlenebilmek, ağız dolusu gülmek, beraber ağlamak, tripleşmek... Hayatımın dönüm noktası olan bu adam en büyük mutluluklarımdan biri.
İlk üç madde hakikaten her gün düzenli şükrettiğim, mutluluktan gözümü yaşartanlar.

Daha maddeci ve de bencil bakarsam bir de şunlar var :D

* Yogurette : Bunu tadıp mutsuz olan bir insan var mı bilemiyorum tabi ama orgazmik bir tat kendisi. Hala türkiyede yok malesef...Buzdolabımda yogurette olması müthiş bir mutluluk.

*Evim : Evde olmayı çok seviyorum. Tipik bir ev hayvanıyım. Eğer imkanım olsa sanırım hiç evden çıkmam. Evle ilgili her ayrıntıyı seviyorum. Eve yeni bişeyler almayı, evi düzenlemeyi, minik minik detaylarla uğraşmayı, hepsini seviyorum.

* Pijama: İşte sfenx'ten sonra en çok aşık olduğum şey. Tam bir pijama fanatiğiyim. Bir kere hiç pijama atamam. Eskilikten pırtılsalar bile...Pijamayla dolaşmak dünyanın en güzel şeyidir. Düşünsenize herkesin pijamayla gezdiği bir dünya en büyük fantaazim :) Çeşit çeşit pijamalar ve onları giyip dolaşmak çok mutlu ediyor beni.

* Hediye vermek: Almaktan daha çok mutlu eder.

* Müzik : İşte geldik en can alıcı noktalardan birine. En sevdiğim, en sevdiğim! Mutlu olmak için yegane ihtiyacım pc ve bir kulaklık! Sabahtan akşama kadar müzik dinleyebilirim ben!

* Kahvaltı : Büyük , kalabalık dolu doolu kahvaltı sofraları. İlla ki sucuklu. Kalabalık, neşeli, kahkahalı :)

* İşim: Sahne nefes almak gibi. Sahne büyük mutluluk, en büyük doyum. Şükürler olsun dediklerimden...

Şöyle bir bakıyorum da çok da zor değiller, çok da imkansız değiller. Demek ki mutluluk ayak ucumda saklanan bir peri gibiymiş :)
And the mim goes tooooo

* Gelaek
* Bilgelik Yolcusu
* Sfenx

Kocaman not: Yazmam gereken bi trilyon mim var ve hiç birini unutmadım, işler güçler rayına girince hepsini yazıcam, inci gibi dizicem, bu sene yapıcam bunu, söz!

4 yorum:

tabula somnia dedi ki...

aa ben çoktan yazdım ki, süt kardeşin ramazan yazdırdı bana.

bak: http://blog.dogacyavuz.com/2009/03/mutluluk-dedigin.html

bi de böyle bişey var: http://blog.dogacyavuz.com/2009/03/aftermim-mutluluk.html

ama hala bana o iğrenç nickle sesleniyosun ya ben sana bişey demiyorum.

betty puf puf dedi ki...

aaaaaa vallahi görmedim duble rezillik olmuş, o zaman direk isimle sesleneyim ayıpsın :)))

tabula somnia dedi ki...

liste nası olmuş liste

betty puf puf dedi ki...

candır valla, takipçiliğin böylesi :)