24 Şubat 2009 Salı

Neden zengin olamam? [ MiM ]


Sevgili delimsirek dostumuz gelaek, süt kardeşimi mimlemiş, yok efendim neden zengin olamazmışız da, müsrifmişiz de, çok ayıp !

Bir kere ben hiç zengin olamayacağımı düşünmüyorum sevgili arkadaşlarım ve de sevgili okurlar. Nedense içimde salak bir his "bi gün çok zengin olcaz kankağğ" diye fıslayıp duruyor. Buna mukabil şayet zengin olamayacaksam sebebi şunlardır:

* Körolmayasıca stokçu zihniyetim: Alış-veriş yaparken sanki kıtlık çıkacakmışcasına her haltı iki veya daha çok almak huyum var. Sanki vaktiyle kurtuluş savaşı görmüşüm de tedbirli davarnıyorum ve adeta 70 yaşındayım.
Yahu kadın market, bakkal, çakkal kaçmıyor ya?
Bir kere kendi kendime yaşadığım zamanlardan beri sigara zulam vardır. Ortada olan sigara farklı, zula farklıdır. Mecbur kalmadıkça dokunmam ona.
Market alış-verişinde de durum pek farklı değildir. Her haltın yedeği vs'si alınır. Bunu sapık bir başak burcu olmama da verebilirsiniz pek tabii.
Her şey çifte gittiği için doğal olarak faturalar da çifte gider.

* Bir kısım müsriflikler: Ne yazık ki takıntılı olduğum bazı hede'ler var ve onlara asla doymuyorum. Misal şu gün itibarı ile tam 43 adet çantam var. [ Sevgili anneciğim tek tek saymıştı :) ] Yine az, yine az. Yolda görsem param varsa anında alırım. Hastalık işte.
Aynı şekilde saat ve küpeye de zaafım var ancak öncelikli müsrifliğim kesinlikle çanta :)

* Para saçımı : Adeta milyordermişim gibi ota püsüre para veririrm. Mesela hediye almaya bayılırım eşe dosta, bazen abartabiliyorum da bu hususta ama hoşuma gidiyor :)

* Dipsomani : Bildiğiniz üzere "bitmezse ölecek hastalığı" dipsomani. Dibini görmeden rahat duramıyorum malesef :)

Tüm bunların ışığında içimdeki ses hala diyor ki:
Bi gün çok zengin olcaz kankaaaa!!!

2 yorum:

Günay Doğan dedi ki...

Konu bir yana; tema ve arka plan inanılmaz güzel olmuş. Çok ama çok şık bir blogun oluvermiş.

Sevgiyle!

oligomer dedi ki...

Sigara harici herseye para harcamana izin var :-)