1 Ocak 2009 Perşembe

dyblog [ Gelaek ] MİM


[Öncelikle bu mim i geç yazmak içime o kadar ukte oldu ki, sokakta beslediğim yavru kedilerden birinin adını mim koydum. O derece.]

Blog Adresini Vermezse Ölecek Hastalığı

Efendim bende hiç olmadı ne hikmetse ve lakin bir tanıdığımda var bu gerçekten. Adeta doktora danışmış ve doktor yakınlarına "Blog adresini vermezse ölecek :(((" demiş gibi bulduğu her elektronik ve/veya reel ortama blog adresini yazmakta.

Çok fazla içli dışlı olmadığım biri olmasına rağmen bu çabası beni taaa buralaradan üzüyor. İster istemez "Ne yazmış" yerine, "Kendini paralıyor yazık" diye düşünüyorum.
Bloguna girdiğim vakit içimde lüzumsuz bir acıma oluyor, itiraf ediyorum.

Çok samimi bir arkadaşım olsa yemin ediyorum çeker konuşurdum. Bak güzelim yapma etme diye ama ne çare ki kendisi sanal alemden tanıdığım, yüzünü hiç görmediğim, sözlükten bir-iki kere mesajlaştığım biri. Yabancılar buna seviyeli tanışma diyor.
Dolayısıyla can dostlarıma olduğu gibi hörölöööö diye çemkiremiyorum, hatta çemkirmek şöyle durdun hedehödö bile diyemiyorum.

Şu bir gerçek ki "Herkes beni okusun" egosu hepimizde var, zira Yazmak, okunmak istemektir.

Ben seviniyorum şahsen, sizi bilemiyorum. Yeni bir izleyici görünce, bir mail aldığımda, bir yorum aldığımda...ama..işte burada kocaman bir ama var.
Bahsettiğim kadın ve belki ona benzer diğerleri bana gerçekten "spam" gibi geliyor.

Tanımadıklara insanlara blog adreslerini mail atan, fwlayan, sözlükte blog adresini fw mesaj atan ve beni oku diyen nesle aşina değilim.

Buna mukabil çok dozunda, gayet güzel reklamını yapan insanlar var.
Reklam yapılacaksa da illa, kaliteli olsun bence ;)

Hiç yorum yok: