14 Aralık 2008 Pazar

Like a Prayer [mim]


Ben diyeyim beş, siz deyin on gün evvel sevgili like a prayer mim atmıştı bana, kendisi ve blogu ile ilgili.

İçinden gelmeden tek satır yazamayanlar klübü üyesi olarak içimdeki yazıyı ısıttım pişirdim ve ancak çıktı.

Gecikme için özür girizgahından sonra bakalım kimmiş bu kadın?


Yanındaki üzülmesin diye tek gözüyle çaktırmadan ağlayabilen biri.
Çabucak sevebilen.
Yer yer "kardeş misiniz siz?" sorularını cevapladığımız, illa ki pek çok ortak şeyi sevdiğimiz...

Sırf bana içli köfte tattırabilmek için istiklal caddesini boydan boya yürüyebilen,
İki simli kar tanesini başucuma astıran...
Yüzyılın son romantiklerinden o.

Köprünün üzerinden çok sular aksa da, tüm izmir - istanbul bağlantılarını silmek, hala çaktırmadan çektiği yer etmiş acılarını sihirli bir değnekle silivermek istediğim kadın.
Elini en hasından tutan bir adam, başını sokacağı aşk dolu bir yuva ve aşk işte sonsuza dek sürecek bir aşk vermek isterdim, tüm sevdiklerime vermek istediğim cinsten.

O yok-olası ilaçlarını ben söylemeden, gırtlağına basmadan alsın istiyorum, benim gibi olmadan.
O yok-olası ilaçlarını almasına gerek kalmasın istiyorum bir yandan.
Issız olmayan bir adam tutsun ellerini hiç bırakmasın istiyorum.
Binlerce süslü kar tanesi insin başından aşağı, kar yağarken dansetsin onunla...

Like a prayer'ı oturup düşündüğümde hep aklıma gelen şey, zamansız ve mekansız bir sevgi.
Koşulsuz...
Likeaprayer aşık olabilmenin ta kendisi.

Yanlış yaptılar gülüm,
Bize hep pembe panjurlu evler izlettiler.
Gerçek hayat öyle değildi.
Sevgilisini elinden tutup çayırlarda bayırlarda koşmuyordu kimse.
Biz öylesini sevdik, öylesini sevgi belledik.
O kadar büyüktü ki senin sevgin, anlayamadı takma kalpli pinokyolar...

İyiyim dediğin anlarda içinde hala bir ağlayan olduğunu biliyorum
Ufacık şeyleri düşünmen,
Ufacık şeylere sevinmen de bundan...

Yarın yeni bir gün doğacak arkadaşım. Blogunu anlatamadım belki yarım mim oldu benimkisi. İçimden geleni yazdım, noktasına dokunmadan.
Allah bahtını açık etsin diye dua ettiğim insanlar var, bunu yaptığımı hiç bilmiyorlar. Onlar için dua ettiğimi yani.
Tanıdıklar da var, tanımadıklarım da, tuhaf işte.
Sen hep dualarımda oldun,
Allah bahtını açık etsin kuzum,
Seni seviyorum...


Edit: Yahu mim i yazdım ama atmayı unutmuşum. Beni ya da blogumu anlatması için mim i like a prayer a geri atıyorum ho ho ho! kontra mim diye buna derim! :)

2 yorum:

Pretty Woman (Aka likeaprayer) dedi ki...

Şu anda ağlıyorum biliyor musun... ama ağlarken bir de beni kahkaya boğdun sen msnde deli kadınım :)

hayatımda eksik olan kişi imişsin geldiğinde anladım hayatıma...

canımsın sen. Seni çok seviyorum hemde kendimmişcesine... ablam , kızkardeşim, çocukluk yaramazlıklarımın ortak arkadaşı...
Mutlu ol, mutlu olalım. Gözlerin gülsün hep... Susuz rakımın ortağı...

Bilge'lik Yolcusu dedi ki...

Amannnnnnnnnn....
tüylerimi dikeltiniz beeeee....
ne duyarlı,ne hassas,ne naif çocuklarsınız.....
İkinizi de kucakladım kocaman,
öptüm güzel yanaklarınızdan...