29 Kasım 2008 Cumartesi

Yelkovan

Üzerime üzerime gelme yelkovan!
Bekleyişlerin en güzeli bu...

Sana hazırlanıyorum sevgilim.
Tel tel batırdım saçlarımı papatyalı sulara,
Ayağa kalktım geçmişin önünde,
Geleceğe diz çöktüm.
Varlığına hazırlanıyorum
Korkuyorum, söylemiyorum kimselere,
Bekleyişlerin en güzeli, sen
Yelkovan gelme üzerime...

Biraz önce yastığını hazırladım.
Sana özel olsun istedim,
Dokunduğuna dokunulmasın bir daha,
Kokun öyle bir sinsin ki,
Ruhuma geçsin yastığına baş koyduğumda...

Sana hazırlanıyorum gönlüm büklüm büklüm,
Gölgem arkamda aceleci,
Küçük birer adacık gözlerin aklıma geldikçe
Ellerim titriyor, saklayamıyorum heyecanımı aynadan.

Şimdi gidip sevdiğin şeyleri alacağım,
Sana aşktan örme kurabiyeler yapacağım sevgilim...
Senden başka bekleyişim yok benim.

Yelkovan gelme üzerime, bekleyiş zor,
Bekleyiş kalbimi fırlatacak yerinden,
Senin için dağları oynattım yerinden, yeniden dizdim.
Bekleyişin böyle mi olurmuş senin!

Hoşgeldin sevgilim,
Karasularıma hoşgeldin!

Hiç yorum yok: