6 Kasım 2008 Perşembe

Şşşş Sataşma...


Geçen günlerde şunu keşfettim.
Bazen insan, nadir de olsa bir takım darp edicilere hak verebiliyor.
Şiddetten yana değilim asla, yanlış anlaşılmasın.
Lakin bazen bazı insanları hakikaten saçından tutup pürüzlü duvarlara sürtesim
olmuyor değil.

Hiç saklamaya gerek yok, geçmişte çok sağlam adam/kadın dövmüşlüğüm vardır. Mevcudiyetim de müsait zaten. Sadece büyüdükçe dövsen de sövsen de bir şey değişmediğini görüp törpüleniyorsun. Belki biraz kendini dizginlemeyi öğreniyorsun. Haklıyken haksız konumuna düşmemek için de dokunmuyorsun. Bu kadar basit. Yoksa büyümekmiş, olgunlaşmakmış, peeh.

İçimde vahşi bir hayvan var. Nasıl ki yaralanınca kaçıyorsam, kızınca da hırlıyorum. İyi bir şey mi? Tartışılır.

Gereksiz sabır göstermemek lazım kimseye.
Bunu rica ediyorum kendinize bir sorun. Hayat boyu kaç kişiye tahammül etmek zorunda kaldınız?

Artık yapamıyorum ben. Hem marifet olmadığını anladım (kafama vura vura), hem de sabrım kalmamış o kadar.

Gerçekten kötü insanlar oluyor hayatımızda. Kötülük yapmak için pusuda bekleyen. Bildiğin kalbi kötü yani. Farketmiyorsun zaaf'lı bir anına dek. Zaafa düştüğün an peydah oluyor bunlar. Güçsüzsen, düştüysen, kafan doluysa, başedemezsen ezip geçiyorlar.
Savaşmazsan sataşıyorlar.
Güçsüzsen kazanıyorlar.

Evet dünya toz pembe değil işte, sen ne kadar dengeli, mutlu, barış içinde yaşamaya çalışırsan çalış, en sakin, en sükut mutlu anında bunlarla uğraşmak zorunda kalıyorsun.

İşin daha trajikomik yanı....ne biliyor musunuz?
Taş yakından atılır.
Bu akbabalar hep yakından çıkıyor.


Düşmanını uzakta arama....
Dostuma düşmanıma selam olsun. Burdan son kez söylüyorum. Bundan sonra söylediğim bir şeyi tekrarlamayacağım.

Oyarım dediysem, yapma dediysem ve sen yaptıysan, kaç arkadaşım...İkile.
Bil ki oyarım.
Blöf değil.
Full as ;)

Yok eğer dostumsan gerçekten, zaten yanımdasındır, üzerine alınma...

3 yorum:

Yabani Kuzu dedi ki...

O kadar dogru kullanılan cümlelerin içinde tek bi noktada takıldım kaldım kötülük uzaktan gelmiyor haklısın. Nerde inandıgın güvendigin insan var sırtından vuruvermiş seni gecmiş karşına o en pis sırıtışlarını atar olmuş. Dost dediklerimiz düşman cıkmasın diye hayıflanmak bize kalan. Umarım cıkmaz böyle insanlar karşımıza kimsenin karşısına...

Tod or not Tod dedi ki...

Çok pis döver...

betty puf puf dedi ki...

@ yabani kuzu : umarım çıkmaz evet, en güzel dilek artık hayırlı insanlarla karşılaşmak olsa gerek, cümlemize umarım...

@ tod : ehheu potansiyelimi gören bi dostsun :D