13 Eylül 2008 Cumartesi

Tesadüflerim var adına aşk dediğim...


Sevgili süt kardeşim
prettyinpink bana " tesadüfler" ile ilgili mim attığından beri düşünüyorum.



Tesadüf olmaktan çok mucizeye doğru ilerliyor bu tarz şeyler hayatımda. Hep böyleydi, böyle de gidiyor.



Tesadüf adına yaşadığım küçük mucizelerim var benim, en önemlisinin adına "aşk" dediğim.




Almanya zamanları...

Düsseldorf'ta oturuyoruz. Merkeze yakın çok çok sevdiğimiz bir evimiz var. Altında da sevimli bir bar var. Gündüzleri daha light takılınan, geceleri de yarı yarıya türklerin geldiği bir sığınma merkezi sanki.

Bir gün birini görüyorum barın öbür kısmında. O bana ben ona bakıyoruz. Neden sonra kafamı çevirmem gerektiği dürtüsüyle doluyorum. Öyledir ya hani. Adama dik dik bakılmaz. Tabi ki daha yeni 17 lerimdeyim. Bildiğin gencecik. Yarı çocuk yani.

Teknik olarak hiç tipim değil. Kıvırcık sarı saçlı. Kıvır kıvır. Ensesi bukle dolu. Sırtında bir hawaii gömlek ve altta bermuda. Kısacası zinhar alakamı çekecek bir tip değil ama ne olduysa nasıl olduysa çarpıdım.

Yaklaştı adım adım. Çok bozuk bir türkçesi vardı.
"Merhıba benğ bünyaminğ".
Bünyamin mi? Nası bünyamin lan? Gülcem gülemiyorum adama ayıp olacak. "Neden Bünyamin ki?" demişim şaşkınlıkla. Yahu salak hoşlandın adamdan madem, niye ilk sorun bu oluyo salakkkkgh.


"Adım Benjamin'di, müslüman olunca Bünyamin oldu" dedi.
Hımm mantıklı ama acıklı bi biçimde komik tabii.

"Yarın tavla oynaacass buuuda gündüss gelii misssin sen" dedi
Gelmem mi, sen tavla oynarsın da ben gelmem miiiiii!
Tavlanın "t" sini bilmememe rağmen "Yenerim ama " dedim.
Salaksın beti. Sussana. Niye iddialaşıyosun suss bi sus.

"Tamam yensene" dedi.
Oldu bu iş :))

Tavla işi değil tabi. Diğer elektrikli kısım :))

Ertesi gün can havliyle oynadım tabi. Ordan burdan bilmeyle ama yenildim o ayrı. Diğer konuda yenildiğimi pek söyleyemem :))
Aşk başladı.

17 yaşında nasıl olur aşk? El ele bile tutuşmadık ama aşk vardı. Güzeldi, naifti...

Annem o zamanlar bir bankanın temsilciliğinde çalışıyordu. Münih temsilciliğindeki biri şakkk diye istifa edince, yeni eleman gelene kadar Münih e gitmesi gerekti. Sorun aşkımızın en civcivli anında beni de götürmek istemesiydi.

Çok ayak direttim, çok yalvardım. İstemedi annem, kabul etmedi. Bünyamin'in haberi yoktu. Bir sonraki gün buluşacaktık ve o zamanlar cep telefonu denen mefum yoktu pek :)

Terkettim sanacaktı. Gittim,sallamadım, iplemedim.
Bilmezdi ki bu kadar ağladığımı.
Bilmezdi.
Evden tren istasyonuna kadar durmaksızın ağladım.
Aşağı indik treni bekliyoruz. Başım önümde kıpkırmızı suratım. Anneme fenalık gelmiş artık, bir köşede sigara içiyor. O da üzüldü biliyorum ama yapacak bir şey yok malesef.

Kocaman bir damla daha yuvarlandı gözümden. Başım önümde.
Birden yanımda "Nedeeeen aaağılıyossssunnn" diye bir ses?
Bünyaminnnnnnnnnnnnnn????!!!!!!!
Size yemin ederim hayal gördüğümü sandım.
Kalbim durdu da bana şaka yapıyor.
Kafayı oynattım dedim.

Sanırım O'na hiç bu kadar sıkı sarılmamıştım.
Annem ağzı bir karış açık bize bakıyordu...
Tanrı adeta yukardan bakıp mutlu mutlu gülümsüyordu.


Tesadüf adına yaşadığım küçük mucizelerim var benim
En önemmlisinin adına "aşk" dediğim...

***and the "mim" goes toooo "tod or not tod".
mübarek olsun, mimlendin!

10 yorum:

delikanlı dedi ki...

woow
harika
peki sonra?meraklanıyor insan ama,devamını getir nolur?

beenmaya dedi ki...

keşke her tesadüf böyle olsa...

KuPa k1z1 dedi ki...

Arkası yarın kuşağı...Tesadüfler zincirinin süregelen en güzel hikayelerinden biriydi bana kalırsa...

betty puf puf dedi ki...

@delikanlı : devamı gelir muhtemelen bir başka yazıda devamını anlatmayı planlıyorum. Gerçekten güzeldi. Şimdi arkama dönüp keyifle andığım insanlardan :)

@beeenmaya : keşkeee :)

@kupak1z1 : Teşekkür ederim, tesadüfler candır :)

Hüseyin Güneş dedi ki...

Tesadüf zincirleri:)
Arkası kışın:)

beenmaya dedi ki...

burası böyle daha güzel olmuş sankim...

betty puf puf dedi ki...

teşekkürlerrrrrr :) bir gecedir uğraşıyorum canım çıktı :)

Boogie dedi ki...

çok güzeeel .keşke her tesadüf bu kadar mutluluk verse...

betty puf puf dedi ki...

@boogie : keşkee :)

İzDüŞümLeR dedi ki...

Ne güzel bir tesadüf ,sonunu merak ettim .