7 Eylül 2008 Pazar

Doğumgünü Hezeyanları

Episode 2.

Nasıl bir terrier oldum?

Efendim söylemiştim, bu doğum günü haftaları ayrı bir lanetlidir ki bende etkisini göstermeye başladı bile...


Dün bir arkadaşımın doğum günü kutlamasına gitmek münasebetiyle giyindim ve evden çıktım. Doğal olarak ilk durağım kuaför oldu, zaten ne zamandır saçlarım cansızlaşmıştı. Şöyle uçlarından bir aldırayım dedim. Demez olaydım Rapppimmmm \o/.

Eski kuaförüm evlenip taşındığı için yeni denemek zorundaydım. Bir kadın için en büyük kabuslardan biri saçınızı adı gibi bilen kuaförünüzün yokolmasıdır.

Neyse bir yer gözüme kestirmiştim epeydir. Şık, ferah. Sigara içilmiyor ama olsun. Girdim içeri. Oturdum koltuğa. Beyefendi geldi.
"Eveeet ne istiyoruz hanımefendi?" Bunu söylerken de saçlarımı karıstırıyor bakıyor ediyor. Uçlarından bir santim kadar alın, yalnız katı bozmayın, kat dursun.

Belki aranızda beni tanıyıp şunu okurken "eyvaaaaaaah" diyenler vardır. Bunu dediyseniz kesin beni tanıyorsunuz. İlaç ve tedavinin fare kadar saç bıraktığı kafama bunu ne kadar taktığımı da. Bu yüzden saçlarımı hep uzatmaya çalışıyorum. Artı kısa saç sevmeme rağmen uzun saç a öykünmekten ölüyorum. Bu da ayrı bir muamma :)


Zaten yıkayıp çıktığım saçıma şöyle bir ellerini daldırdı amca. Yukarı doğru kaldırdı saçımı ve şlööööööööööööööök diye kesti !!!!!!!!!!!!!!

Size yemin ederim nutkum tutuldu. Hönk diye kalakaldım.


Gerizekalı beynisiz ruh hastası (bunlar buraya
yazabildiğim ultimate şirinlikteki küfürler) herif saçımı şlönk diye kesti ! Vay neymiş efendim beyefendi katlı yapın anlamış. Oruçluymuş. Kusura bakmayacakmışım, bokmuş, püsürmüş.

Yahu kardeşim, hadi bu saç, forklift sürücüsü olup oruçluyum diye adam ezsen, kusura bakma oruçluyum mu diyeceksin?
Kaldı ki benim saçım, kendime göre en önemli şeylerden biri. Yani biri idi :((((((((((

Şu an neredeyse yarı yarıya kesilmiş abuk katlı saçlarımla kaldım.

Doğumgünüme 3 gün kaldı.
Hoşgeldim

Ühüeeee :(((

not: Kuaförden atıldığımı (!) söylemiş miydim?

3 yorum:

beenmaya dedi ki...

ay ne diyimki ben şimdi sana geçmiş olsundan başka :(( böyle bir bahane olabilir mi ya neymiş oruçluymuş. o zaman izin al çalışma madem. ama anlamadığım seni nasıl kuaförden atıyorlar senin onları atman gerekirken...

dilsuhte dedi ki...

atılmak ne anlamadım ben de bettycim..
kordinat bildir yarın usturalarla basalım mekanı..

Adsız dedi ki...

gecmis olsun diyelim. ve iyi ki dogdu arkadasin